Zdjęcie przedstawiające prace plastyczne dzieciA wszystko za sprawą bajki pt. „Pan Antoni” Roberta Kuśty, która została odczytana dzieciom podczas kolejnego spotkania w ramach innowacji pedagogicznej. Przedszkolaki wiedzą, że należy często myć całe ciało, szczotkować dokładnie zęby i dbać także o czystość włosów. Dzieci nazywały przybory ułatwiające utrzymanie higieny i dopasowywały je do obrazków. Wiele radości sprawiło im malowanie farbą rączek i odciskanie ich na kartce. Wykonały przepiękne prace plastyczne, które można podziwiać na wystawie w przedszkolu. Dzięki innowacji dzieci wzbogacają słownictwo, poszerzają wiedzę ogólną, a wykonując różne prace plastyczne i grafomotoryczne doskonalą sprawność manualną.

Walentynkowe zdjęcie dzieciKubusiu, jak się pisze MIŁOŚĆ?
– Prosiaczku, MIŁOŚĆ się nie pisze, MIŁOŚĆ się czuje.

Przedszkolaki z paniami życzą miłych Walentynek❤️

Dzieci siedzące w kręguPrzedszkolaki uczestniczyły w styczniowym spotkaniu z bajką w ramach innowacji pedagogicznej pt. „Bajki i wiersze jako klucz do zaczarowanej krainy wartości”. Tym razem dzieci wysłuchały tekstu pt. „Niedźwiadek i zima” Doroty Skwark, którego bohaterem był mały, ciekawy świata miś. Za jego sprawą przedszkolaki utrwaliły pory roku i kolory. Uwaga odbiorców szczególnie skupiona została na obecnej porze roku czyli zimie oraz jej oznakach takich jak śnieg. Dzieci miały okazję zobaczyć jak wyglądają śnieżynki oraz przymierzyć okulary Pani Zimy.

Wystawa świec11.01.2023r. przedszkolaki uczestniczyły w spotkaniu z panią Joanną Fydryszewską przedstawicielem Centrum Edukacji Ekologicznej we Włocławku. Temat spotkania brzmiał "Tajemnice ula, poznajemy owady, tworzymy woskowe świece". Dzieci oglądały obrazki owadów, składały postać pszczoły z gotowych elementów oraz obserwowały sposób odlewania i powstawania świecy.

Dziecko wykonuje pracę plastycznąDziś w przedszkolu lodowa kraina. Mali artyści z ochotą przystąpili do malowania lodowych kostek. To swobodne malowanie umożliwia dziecku gromadzenie ogromu doświadczeń. Doświadczenia te wywołują u przedszkolaków liczne emocje takie jak radość czy ciekawość, a przede wszystkim wpływają na rozwój doznań sensorycznych.