Przygotowania do świąt Bożego Narodzenia. Zajęcia z hortiterapii w Rehabilitacji 25plus- uczestnicy zdobią choinki świąteczne.

W listopadzie br. ruszyła kolejna edycja programu "Rehabilitacji 25plus" w roku szkolnym 2021/2022, finansowanego ze środków PFRON. Zrekrutowani uczestnicy zostali podzieleni na 4 mniejsze grupy i rozpoczęli realizację działań. W ramach programu uczestniczą w zajęciach rewalidacyjnych, rehabilitacji, dogoterapii, felinoterapii, hortiterapii, logopedii, TUS, aktywizacji zawodowej, socjoterapii, wsparciu psychologicznym i specjalistycznym. Program będzie realizowany do końca sierpnia 2022r.

Mimo, że w szkołach już dawno trwają wakacje, to w lipcu w Rehabilitacji 25plus realizowane są zajęcia terapeutyczne. Nasi uczestnicy chętnie angażują się w prowadzone zajęcia. W sierpniu uczestnicy wezmą udział w wyjazdowych warsztatach w Grudziądzu. Program Rehabilitacja 25plus finansowany jest ze środków PFRON.

Dziś Światowy Dzień Ziemi 🌎, uczestnicy zajęć w ramach programu Rehabilitacji 25plus, finansowanego z PFRON wykonali prace pielęgnacyjne, posiali i posadzili rośliny w ogródku terapeutycznym a następnie wykonali prace z elementami roślinnymi. Tydzień wcześniej posadzili bratki i zbierali kwiaty forsycji, z których został wykonany syrop do herbaty. Wiosnę już widać wszędzie🌷🌱, rośliny zielenią się 🍃 kwitną 🌼🌷 i jest pięknie. Dbajmy o nasze rośliny, drzewa, bo to nam daje tlen do życia.

W Rehabilitacji 25plus realizowane są różnego rodzaju zajęcia specjalistyczne: rehabilitacja, logopedia, dogoterapia, hortiterapia, felinoterapia, arteterapia czy muzykoterapia. Uczestnicy mają zapewnione usługi opiekuńcze i pielęgnacyjne. Ze względu na sytuację epidemiczną, formy wsparcia odbywają się hybrydowo - część uczestników odbywa zajęcia w domu.

obrazek dekoracyjnyRozpoczynamy zajęcia dla absolwentów naszej szkoły w ramach programu Rehabilitacja 25 Plus - II edycja finansowanego przez PFRON.

Program Rehabilitacja 25plus, adresowany jest min do podmiotów prowadzących Szkoły Przyspasabiające do Pracy oraz inne placówki edukacyjne, a jego beneficjentami są absolwenci tych placówek z niepełnosprawnością intelektualną (w stopniu umiarkowanym, głębokim), którzy nie są zatrudnieni i nie są objęci rehabilitacją społeczną w placówkach dziennej aktywności (np.: ŚDS, WTZ).